Wednesday 4 May 2011

TRIP MANCING LAUT BERSAMA ARBAKIN ALI

Trip kali ini,sempena cuti hari pekerja 1 May 2011,disertai oleh  1.Arbakin Ali selaku ketua/tekong
                                                                                                 2.Jas
                                                                                                 3.Rostam
                                                                                                 4.Max (saya..hehe)
set dah standby untuk di pertaruhkan (hehe..lowbrand punya set)
Dengan semangat yang membara,seawal pukul 4.00 subuh saya sudah bangun dan menyiapkan segala peralatan dan bekal untuk trip kali ini.Pukul 6.00 pagi saya telah meninggalkan rumah menuju ke lokasi tempat berkumpul.Trip bermula pada pukul 8.00 pagi dengan cuaca yg cerah.Hati tak sabar untuk sampai ke lokasi pancingan,dengan harapan untuk merasai tarikan ikan laut.Dan saya sertakan dalam post kali ini beberapa gambar trip mancing laut kali ini,meskipun telah di postkan sebelumnya oleh rakan saya Arbakin Ali di MANCING SAMPAI PENGSAN.BLOG SPOT,yang mana gambar ini adalah hak milik beliau.Satu pengalaman yg mendalam dan tunjuk ajar rakan yang sangat berguna bagi saya yang masih dalam tahap permulaan.

No comments:

Post a Comment